Notícies corporatives
El Consorci de Turisme llença una campanya per descobrir l'encant de l'hivern del Maresme
La campanya "Maresme, de mar i de munt" inclou un vídeo per cada estació de l'any amb l'objectiu de desestacionalitzar el turisme. El d'hivern és el tercer vídeo de la campanya.
L'hivern també és un bon moment per gaudir dels atractius del Maresme. La natura, les tradicions locals, la gastronomia i el patrimoni són alguns dels elements dels quals es pot gaudir en aquesta època de l'any marcada també per l'arribada de les festes nadalenques. Tot això queda reflectit al vídeo d'hivern que acaba de llençar el Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme i que forma part de la campanya turística estacional, impulsada per primera vegada aquest any per posar en valor el més destacat de cada estació de l'any a la comarca.
L'eslògan d'aquesta campanya és "Maresme, de mar i de munt", on es juga amb els diferents paisatges que ofereix la comarca, on locals i turistes es poden embarcar en rutes de muntanya per descobrir senders i miradors amb vistes al mar, degustar la gastronomia local maridant els productes de proximitat amb els millors vins de l'autòctona DO Alella i viure la immensitat de propostes culturals d'aquesta època de l'any, amenitzada per la màgia dels mercats nadalencs d'artesania.
El castell de Palafolls és una de les localitzacions del vídeo, així com diferents indrets de Sant Andreu de Llavaneres, com l'ermita de Sant Sebastià, la pastisseria Can Sala i diferents carrers; l'Associació de Puntaires Flor d'Alba d'Arenys de Mar; el refugi de la Ferreria del Vedat de Teià (gestionat pel Consorci del Parc de la Serralada Litoral); l'Hotel i Spa Sorli Emocions de Vilassar de Dalt; i diverses ubicacions de Mataró, com són el port, el celler Castellví, la Nau Gaudí i Can Marfà. D'aquesta forma, les particularitats de la comarca queden reflectides, des de l'Alt fins al Baix Maresme.
La campanya es desenvolupa a través de les xarxes socials i es dirigeix a tot tipus de públic, des del familiar al més especialitzat en natura i senderisme, però demostrant les múltiples opcions per cada segment. Té l'objectiu de convertir-se en un catalitzador per desestacionalitzar la demanda turística, motiu pel qual s'ha optat per promocionar les diferents activitats que es poden realitzar en diferents èpoques de l'any.
A més, està dissenyada per reforçar el posicionament del Maresme com una de les principals destinacions a l'hora de reservar les vacances. Té l'objectiu d'atraure als turistes, però també de mostrar la vida local com a forma d'unió entre els visitants i els residents, garantint la sostenibilitat d'un dels motors econòmics de la comarca. De fet, la sostenibilitat és un dels conceptes en els quals més està treballant el Maresme des de fa diversos anys, a través del projecte de Compromís per a la sostenibilitat Biosphere.