Notícies corporatives


El potencial turístic del Maresme es promociona a la World Travel Market de Londres

Santa Susanna, en representació de la destinació Costa Barcelona-Maresme, dona a conèixer l'oferta del territori al mercat britànic.

La destinació Costa Barcelona-Maresme es promociona a la fira professional World Travel Market de Londres (WTM), una de les fires del sector turístic més importants a nivell mundial que arriba a la 45a edició i en la qual l'any passat hi van participar 40.000 professionals de 184 països.

Santa Susanna hi ha anat enguany en representació de la destinació turística comarcal, inclosa a l'estand de la Diputació de Barcelona i en col·laboració del Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme, on dona a conèixer l'oferta turística del territori al mercat britànic, un dels que té més pes de la destinació Costa Barcelona-Maresme. Un mercat estratègic que aglutina diferents perfils de turista.

La fira s'està desenvolupant en aquests moments a Londres i finalitza aquest dimecres, 7 de novembre. Va adreçada als agents i professionals del sector turístic, una oportunitat d'or per vendre tot el potencial del Maresme i on poder establir contactes comercials amb agències, touroperadors i empreses. Una cita on es posen en valor els elements que identifiquen el Maresme i que encaixa amb les demandes del públic, com el ciclisme, la gastronomia i el sector MICE.

El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme participa periòdicament a les diferents fires i salons turístics abanderant la comarca i tots els seus atractius.

Compartir