Notícies corporatives


Què pensen els maresmencs i maresmenques del turisme a la comarca?

El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme posa en marxa una enquesta per conèixer l'opinió dels residents de la comarca en relació al turisme per continuar millorant la destinació.

El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme ha obert un procés participatiu per tal de conèixer l'opinió dels maresmencs i maresmenques en relació al turisme a la comarca. Un territori que és bo per la gent que hi viu, també ho és per qui el visita, motiu pel qual és fonamental saber què pensen els residents sobre l'activitat turística al Maresme.

L'enquesta és online i anònima i només es triga un parell de minuts a respondre-la. Es vol conèixer quins són els aspectes positius i negatius que els veïns i veïnes consideren que aporta el turisme, quins són els àmbits en els quals cal treballar en el futur i també en relació a la imatge de la marca turística i les actuacions de promoció. Es pot respondre a través d'aquest enllaç https://es.surveymonkey.com/r/D6Z99HH.

Aquest procés participatiu forma part de l'actualització del pla de màrqueting del Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme, que conclourà amb l'elaboració d'un nou full de ruta amb accions pel període 2025-2028 i en el qual es vol comptar també amb l'opinió ciutadana. L'anterior pla datava del 2010; han passat 14 anys i la situació del turisme a la comarca ha variat, de tal forma que es treballarà en una guia que tingui en compte les necessitats actuals.

La redacció del nou pla de màrqueting és una bona oportunitat per fer una radiografia del sector i, alhora, assentar les bases del futur. És per això que el Consorci també ha demanat la col·laboració activa de tot el sector turístic, incloent els allotjaments, empreses i entitats del sector i també els membres que formen part del Consorci. D'aquesta forma, es podrà comptar amb tots els punts de vista i fer el full de ruta el més acurat i realista possible, remant cap al mateix sentit. Es preveu que el pla de màrqueting estigui enllestit a finals d'octubre.

El fet de conèixer el grau de satisfacció dels residents amb el turisme també forma part de la certificació Biosphere Sustainable Committed, ja que la destinació està distingida amb el segell de turisme sostenible.

Compartir