Notícies corporatives
Professionals del turisme de reunions visiten el Maresme per conèixer el seu potencial com a destinació MICE

El TecnoCampus de Mataró, Can Mora de Dalt, la Casa Coll i Regàs o el Castell Jalpí són alguns dels espais visitats en aquesta jornada de familiarització, impulsada pel Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme.
Professionals del sector del turisme de reunions i negocis han participat en un fam trip, un viatge de familiarització, al Maresme per descobrir el gran potencial de la comarca com a destinació per a esdeveniments d'empreses i organitzacions. La jornada ha comptat amb la presència de 18 representants de 13 agències especialitzades del sector com BMC Global, T-Made Events, Ready & Go Events, Spanish Heritage DMC i Ovation DMC Spain, entre d'altres.
La visita, organitzada pel Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme, ha inclòs una combinació d'activitats d'oci, networking i descoberta dels espais singulars del territori. Una de les activitats destacades ha estat una sessió de gamificació al TecnoCampus de Mataró, en què els assistents han participat en una experiència d'escape room organitzada per Escape Masnou. Aquesta activitat ha posat en relleu les possibilitats dels espais del Maresme per acollir esdeveniments innovadors i dinàmics, sorprenent molts assistents que, tot i la proximitat amb Barcelona, desconeixien aquest potencial.
El grup també ha pogut participar en visites d'inspecció a la Casa Coll i Regàs de Mataró, a la masia Can Mora de Dalt de Sant Vicenç de Montalt, al Castell Jalpí d'Arenys de Munt, l'Hotel Atenea Port de Mataró i l'Atzavara Hotel & SPA de Santa Susanna; espais que formen part del Club de Producte Maresme Events. Aquesta iniciativa que agrupa establiments especialitzats en el segment MICE i fomenta la cooperació i sinergies entre empreses del sector.
A més de la visita als espais, els assistents al fam trip han tingut l'oportunitat de conèixer l'oferta hotelera i gastronòmica del Maresme. Un dels moments gastronòmics destacats ha estat l'àpat al restaurant Nuus, al mateix hotel Atenea, on els participants han gaudit d'un ambient acollidor i una cuina local de qualitat.
Aquest fam trip s'emmarca dins l'estratègia del Consorci per consolidar el Maresme com una destinació MICE de referència, posant en valor la seva proximitat amb Barcelona, els seus espais singulars i una oferta d'activitats i serveis adaptats a les necessitats de les empreses i organitzacions.